lördag 11 maj 2013


6:E MAJ 
- DAGEN DÅ VÅR BLEV TILL SOMMAR

Väldigt väldigt sällan händer det att jag och Tobben är lediga samtidigt men i måndags var en sån dag. En lyckans dag eftersom att solen dessutom sken.

Vi begav oss dagen till ära till Hagaparken, spatserade runt och åh:ade oss över hur vackert och fint och varmt det var. åtminstone gjorde jag det. Gud vad jag åh:ade mig :)
Enda in till stan gick vi och fyllde på med energi på Hard Rock Cafée. tänk att vara ledig en måndag, det borde alla få vara.

Första burgaren på 8 år - den var värd att vänta på!

Sen spatserade vi vidare, genom hela stan gick vi i solen och njöt. Tittade på båtar och människor och vatten. Himla fint.

Till slut hamnade vi på Djurgården och där fick fötterna vila och sila gräs mellan tårna. Där låg vi på gräset och lapade sol och jag kände livet återvända ut i ådrorna igen.
Tänk att en ledig dag ute i det fria kan kännas så mycket.
Så så värdefullt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar