torsdag 14 mars 2013

 NOSTALGI OCH GYMNASIEREUNION


Var i fredags hemma hos Elina och Joel som hade massiv ost och vinkväll med alla ALLA gamla ansikten, det var som att kliva in i ett gammalt minne och flyttas tillbaka 8 år i tiden. insåg hur mycket jag saknat dessa männ´skor och ville bara krama sönder hela bunten, bland annat dessa:

det är alltid härligt när man inser att trots alla år som gått så tar man vid där man slutat, skönt att inga drastiska personlighetsfönädringar skett likom. 15 pers var vi, nästan lika många vinflarror och tredubbelt med ost! det var en sån kväll man aldrig aldrig ville skulle ta slut. 
Klockan slog 12 och Tobben fyllde 30 bast vilket firades med glad allsång och pussar!


'

 Det var vinprovsmakning i köket och gitarrspel med Winnerbäck i vardagsrummet. mmm kände mig rakt igenom harmonisk och lycklig, omgiven av så många människor jag tycker om.
och fastän småtimmarna blev små och jag skulle upp och jobba några timmar senare så kunde jag bara inte gå. det är såna här tillfällen man ska njuta och tanka energi i annan form än sömn så ja, jag stannade och JA jag var galet trött på jobbet men helt klart värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar