lördag 16 mars 2013

GOOD MORNING FRIDAY!

Vaknade speedad imorse med resfeber och kunde inte somna om trots sovmorgon så jag tänkte att jag likaväl kunde gå till gymmet lite tidigare än tänkt. *mmm* så skönt att slippa trängas med andras svett och bara kunna breeeda ut sig och njuta av sin egen. Betade av hela 12 km (!) på löpbandet vilket måste vara nåt slags personligt rekord. se vad lite resfeber kan göra med en.

Jobbade mig sen igenom dagen med ett leende på läpparna och log lite extra när gamlingarna klagade på kallt väder. hah, själv ligger man ju på en het strand imorgon och steker tänkte jag i mitt skadeglada sinne.

Kom sen hem med kurrande mage och möttes av Joel och Malin som dukat upp taccos och vin till mig och tobb i lyan, sån himla lyx. sen skålade vi för semester och ja, nu sitter jag i soffan brevid Tobben som försöker förklara tjusningen i nåt slags krigsspel. Har ni det lika bra?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar