måndag 20 juni 2011

HEJ
har ni saknat mig, mina två läsare där ute?
Jag har varit lite upptagen med annat förstår ni, som att äta glass, plaska runt i kalmarsund, kontrollera brännan, kalasa, fila tånaglarna och sånt där annat som man gör när man har sommarlov och det spritter i benen.

Dom senaste dagarna har jag haft finbesök av självaste Jimpa och Maxen och nu när dom åkt känns vardagsrummet jättetomt utan deras madrasser och resväskor. snyft. jag bjuder på någrabilder bara för att ni ska förstå precis hur mysigt vi haft det.



Peppade på flyg mot Kalmarrike.


Picnic vid havet med kräftstjärtar och potatissallad, finfint!


Uppe i Långe Erik efter 7254 trappsteg, typ.


Tobbe testar bryggan.


Grillning i kvällssolen i vackra Byxelkrok.


Båtrutt mellan Kalmar och Färjestaden.


Ja ni ser ju själva, fullt upp med att vara ledig!



1 kommentar:

  1. som jag väntat och väntat lova att inte göra om det igen skriva alltså för vi är ju några trogna fans som bara ääälskar att följa ditt liv i kalmar du är bäst kram mamma

    SvaraRadera