torsdag 2 juni 2011


EXAMENS-FEELING


Mina gamla klassisar - Numera nyblivna sjuksköterskor.


Mina vackra tjejer, tänk att det är snart 3 år
sen vi påbörjade detta äventyret tillsammans,
nu är ni klara och redo för nya utmaningar.
Guuuuud vad jag kommer sakna er.


Vilken dag det var igår. väldigt lyckad. det var med tårar i ögonen jag satt där i kyrkan och såg min gamla klass tåga in i kyrkan, så vackra så, och så pampigt. tänk att det kunde ha varit jag. det känns skönt att det inte är det.
Jag fick bita mig i läppen för att inte brista ut i böl när fina tal avlöste varandra och Håkans - Äntligen Påväg spelades.

Jag är så stolt över dom allihopa (men allra mest Tobben, Therese och Anna förstås, mina kära).

Sen blev det tårta och restaurang, förfest och dans. så mycket kärlek och lycka i luften att det inte gick annat än att känna sig allmänt hög på livet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar