fredag 7 augusti 2009

.


28 + visade termometern vid stationen när jag kämpade mig fram ett steg i taget med alldeles för mycket packning och svett som sprutadade från alla håll och lika stressad som alltid när jag har en tid att passa. Fy fan vad varmt. kan man dö av akut vätskeförlust så gör jag det nu, tänkte jag när tåget kom inrullande och jag hade alldeles för många tunga trappsteg kvar, jag måste ju ha svettats ut halva min kroppsvikt vid det här laget. kom igen benen några steg till.

Puh!

Två saker är bra med Swebusexpress. 1: dom har sjukt effektiv luftkonditionering och min vätskebalans börjar äntligen komma i fas igen efter de senaste dagarnas hysteriska vätskeförluster. 2: dom har gratis internet. tror jag. hoppas jag. annars blir det här en dyr resa för jag planerar att sitta klistrad vid spotify några timmar till. timmar. långa timmar att slå ihjäl. 6 stycken för att vara exakt.
Express, jo jag tackar ja.

.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar