fredag 3 april 2009



Idag fyller Anna år. men inte vilken av alla världens Annor som helst, utan min Anna. och inte nog med att hon fyller år, hon väljer att göra det på världens vackraste dag också! Sol och blå himmel är bara förnamnet.


Eftersom det är så fiffigt att vi bor i samma hus numera alla tre så sprang jag först ner från min våning till Therese på sin våning och sen vidare ner till Anna på hennes nyinflyttade våning och åt brownies till frukost tillsammans. med fönstret på vid gavel. jag gillar såna frukostar och jag gillar att intala mig själv att jag inte har ett dugg att plugga. och bara njuta. och strosa runt i solen utan ett problem i världen.
Nyss åt vi picnic nere vid vattnet med mat från nya salladsbaren. fast den är säkert inte alls ny förresten.
Kan inte livet alltid kännas så här lätt?


Till dig Anna.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar