torsdag 26 november 2015

2 MÅNADER MED DIG


Älskade Smilla, var ska jag börja?
Herre gud. Hela det här året har ju liksom bestått av att längta och vänta och baka ihop dig och så kom du ut till slut som världens bästa lilla människounge. där var du! och allt det där jag haft så svårt att förstå innan blev plötsligt så klart. Det var ju dig vi väntat på!
De senaste två månaderna har nog varit de längsta i mitt liv samtidigt som tiden flyger förbi och du har blivit så stor redan, det känns så galet att tänka att du inte fanns innan.
Smilla min Smilla, du är det bästa, (bästa bästa bästa!!!) som hänt i mitt 29-åriga liv och jag har svårt att se att något någonsin skulle kunna toppa det. Jag är så TACKSAM över att just jag fått äran att vara din mamma. Varje dag. Resten av livet! *aaahhh* Den tanken gör mig så lycklig, för nu när jag har dig så kan jag aldrig tänka mig ett liv utan dig. Jag drog vinstlotten och fick dig!

Du är otrolig min lilla unge och att vara med dig får mig att må så himla bra. 
Du kom och gjorde livet så mycket bättre, roligare och framför allt mer kärleksfyllt. Tack min älskade skrutt. Jag hade aldrig vågat tro att det skulle bli så här bra.
Du har tagit mig med storm och jag skulle göra vad som helst för dig ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar