torsdag 4 april 2013

HEMMAFRU
Hade ledig dag idag viket passade bra för annars hade jag säkert gått och jobbat utan att vara helt frisk. Passade på att pyssla lite hemma i lugnan ro.

det blidde både hemmagjord musli med kanel och kardemumma och eget fröknäcke:

Alltså hahaha. så typiskt mig att äta skräp i en månad och inte laga en enda måltid för att sen gå in till 100% i att baka och *göra allt från grunden* sjukt gott blev det iallafall när allt var klart. även en fetaost-spenat paj ligger rykande färsk redo att petas ner i morgondagens matlåda. //Finsmakarn



Fick även upp lite semesterbilder på väggen där man kan stå och drömma sig bort.
Ligger nu på mage på golvet med datorn framför mig och läser texten till denna låt som kom på mitt i allt fixande och blir alltid lika tagen, den är så klok och jag blir RÖRD som vanligt, blödig.

(Du vet viken det är men lyssna på den HÄR du mamma ;-) )

Nehe, jaha det var väl allt från hemmafrun för den här gången. ja herre gud.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar