måndag 4 februari 2013


Min lillebror är ju lite lätt galen i flygplan och numera även i träning så vi slog två flugor i en smäll och åkte till Arlanda för att testa SATS där denna soliga dag. gud vad jag kämpade för att försöka häva mig upp i hävstången men mina små veka bleka armar orkade inte röra min kropp en millimeter över golvet hur mycket Maxen än förskte guida och peppa mig. ska ge mig fan på att klara åtminstone 1 innan månaden kommer till sitt slut.


 och ja, jag gillar ju att bada så jacuzzin och jag blev goda vänner efter passet. mycket lyxigt.

sen gick vi och fyllde på våra trötta kroppar med galet god sushi och Macki berättade allt om alla flyg som åkte förbi utanför. köpte även årets första glass och blundade rakt in i den härliga solen och njöt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar