torsdag 13 december 2012

GLAD LUCIA NU





Nån där uppe måste ha hört min bön när jag fick en ledig dag just idag, PÅ LUCIA. eller ja, chefen tyckte väl att det var dags att även jag skulle få sova ut nångång. vilket jag ändå inte gjorde. förståss. det var ju liksom LUCIA och man vill ju inte missa det spektaklet på tv. nejrå, där satt jag bänkad med halvöppna ögon insvept i morgonrocken och njööööt för fullo. jorå.
fick sen ändå pendla mig bort till jobbet eftersom jag glömt mobilen i rockfickan kvällen innan i min iver att komma hem. men men men sen spenderades resten av dagen bakandes i köket med lägenheten nästan övertänd av alla ljus medans jullåtarna avlöste varandra. *mmmmm* fick sen finbesök av Max och mamma och vi frossade i choklad, lussebullar, glögg och mandelmassa.

Förbenat bra dag helt enkelt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar