onsdag 26 maj 2010

Tenta om några dagar. igen. och alldeles för mycket att prenta in. jag menar alldeles fruktansvärt föööör mycket. sådär as-kalas-drar-sig-i-håret-och-bölar-som-en-fem-åring-som-vill-inte-vara-med-och-leka-längre-mycket. fast nu råkar det ju inte vara någon lek längre. tyvärr.

"Fysikalisk kemi med Galenisk farmaci". jomenvisst. bara namnet ger ju rysningar. om någon mot förmodan skulle vilja byta, hör gärna av er snarast så kilar jag ner till studentpuben till mina vänner istället för att sitta här och rita grafer på miniräknaren i min ensamhet. låter jag bitter? det är jag också.

Men! precis när jag skulle ge upp och i förtvivlan började googla reda på nån slags

sammanfattning av hela skiten hittade jag detta:

.

Haaaaalelulja halelulja haleluuuuljaaaaa!

D is for Dangerous

//Arctic Monkeys

1 kommentar:

  1. Jag blir så himla inspirerad av allt ditt kämpande och pluggande. Du är min idol!
    Jag vill också börja plugga på riktigt nuuuu :)

    Puss puss min sköna böna!

    SvaraRadera