torsdag 10 december 2009

.

.

Oh yes we do!!

.

Men julen är även en farlig tid. om man heter Michaela. och gillar ljus. helst tusen stycken tända samtidigt. det blir ganska många ljus på 20 kvadrat det.

Om man nu har så många ljus tända samtidigt så är det ganska bra om man släcker dom när man ger sig ut med joggingskorna utan att veta riktigt när man hittar hem igen.

ganska bra är det.

Ganska bra är det också om man kommer hem och upptäcker att dom fortfarande brinner lugnt och snällt. om man nu mot alla odds råkat glömma att släcka dom. mindre bra är det när man går in i badrummet och upptäcker att toalettljuset har försvunnit ner i handfatet och täppt igen hela avloppet.

Jag har hört att man lär sig av sina misstag, men jag undrar fortfarande när detta ska hända mig?

Ont om rutiner gott om dåliga vanor

.

3 kommentarer:

  1. men du kan få numret till en av mina vänner! Hon glömde ett ljus på handfatet för nåt år sedan eller när det var. Stearin i hela badrummet i alla fall. Ni kanske skulle kunna lära av varandra?
    Eller vänta var det.......? ;)

    SvaraRadera
  2. gillar din nya bruna sidan förresten! myspys :)

    SvaraRadera
  3. Haha! Nu fick jag mig ett gott skratt. Inte skadeglädje som man kanske kan tro utan mest igenkänningsglädje! Lite halvsorglig igenkänningsglädje.
    Sprang in i din snygga morsa och Jimmy för några dagar sedan på Stinsen. Vad snygg hon är!
    Kommer du "hem" något till jul? Skulle vara kul att ses om du har tid och lust?
    Ha det så gott!
    Puss och Kram
    Elina från landet

    SvaraRadera