onsdag 29 augusti 2012

TOMT
Duktiga karlar som kämpar i 25 graders kletig värme med att få in alldeles för mycket prylar på liten yta. Jag hjälpte till genom att ropa hejarramsor från fönsterkarmen. en uppgift man icke ska underskatta.

Jahapp. Nu har flyttlasset gått och kvar sitter jag på en sketen 90-säng på golvet utan varken lampa, mat, tv eller några som helst bekvämligheter. förutom ljuset från datorn då. ser mig omkring i vår fina men ekande tomma lya och tänker att vi har haft två braiga år här med så många fina minnen. 
Jag och Tobben.
Många middagar, myskvällar, fester, tekvällar, vinkvällar, efterfester och vanliga vardagar. Jag har verkligen trivts här och även fast en liten liten del av mig är nostalgisk och hatar saker som tar slut så känns det rätt i både hjärta och hjärna. Nu slutar en epok av mitt liv. en underbar och helt fantastisk på så många sätt, kanske den allra bästa hittills. 
Kalmar fick ju trots allt 4 år av mitt liv och det är ju inget man glömmer i första taget, men är nu nyfiken på hur livet kommer att bli här näst, hoppas på att följande 4 år blir rätt så fantastiska dom med :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar