måndag 6 augusti 2012

 OH MY!
Jag var nere en sväng och kollade på Grans Prix loppet som gick av stapeln runt stan går och SATAN vad snabbt det gick, allt jag kunde tänka på var cyklisternas stackars beniga bakar mot guppig kullersten, varv efter varv i full fart.
inte optimalt för bekvämligheten kan tänkas.

Nåja. Hann även med en del annat igår, mer än att titta på beniga stjärtar dårå. Låg bland annat och stekte vid stranden, provade igenom HM:s nya höstkläder, lagade korvstroganoff och sprang 8 km, grät en skvätt till Elsa Billgrens fina sommarprat och pratade länge länge med min bästa vän högst upp i norr.
Jag försöker suga ut det mesta ur lilla Kalmar nu sista tiden och njuta av mina favvoställen och havet men kan inte låta bli att längta ihjäl mig till flytten om 4 veckor. galet. 4 år kommer till sitt slut. men jag är redo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar