torsdag 21 november 2013

DEN STORA ÅTERTRÄFFEN




 Vi hade ju återträff i lördags med min, eller mest Tobbens, gamla Kalmarklass och det var så sjukligt trevligt. kändes exakt som att flyttas tillbaka i tiden till Kalmars små kullerstensgator och tentaslask. 
Vi började redan på eftermiddagen med bowling där jag FASTNADE i ett klot det första jag gjorde med min feta prinskorv till tumme, men det gick bättre när jag kom loss och slutade faktiskt på tredje plats av typ...11 pers. Thäräs och Tobben dom jäklarna var bättre än mig.
Nåja. åt sen massiva mängder tapas på mysigaste stället på söder i en källare med tusen stearinljus och spansk musik. mmmmm. sen blev det mellanfest med söta drinkar och en medhavd shot på toan, skönt att en del saker förblir dom samma. hehe.
Avslutade med ett stycke galendans så svetten skvätte, har en minnesbild av att jag står i nåtslags hiphop-vip-bås med handen i vädret. ja jösses.
LYCKAD kväll :)))))))))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar