fredag 11 januari 2013


KONSTEN ATT UTNYTTJA EN LEDIG DAG

Började dagen på bästa sätt med att vakna utan väckarklocka, dra på träningskläderna och gymma gärnet utan tidspress och helt i min egen takt. så jäkla skönt.




Gick sen hem med ett stort leende på läpparna och väckte en sjusovande Tobb och drog med honom på lunch i centrum. kan vara den godaste cesarsalladen som nånsin nått mina smaklökar. sen fick jag stå i timtals utanför detta provrum och vänta på den shopaholic han är.  
;-)



Vart sen lite trötta så vi gick hem och mös i soffan och jag blev kliad under fossingarna tills ögonen inte kunde hålla sig öppna längre. kände mig rakt igenom hamonisk och totalt avslappnad.


Framåt kvällen var det dags att piggna till och åka till hammarbysjöstad och denna fantastiska plats!


 där njöt vi av inte mindre än 5-rätters middag och lyckan var total. 
utanför singlade snöflingorna ner och skepp for förbi i kanalen.
så mysigt.


 just när jag trodde att magen var på bristningsgränsen och inte kunde töjas en millimeter till så kom denna megatallrik med efterrätt i. smakade himmel i munnen och slurp så var den också i gott sällskap i magen min.

Finaste finaste fina. kärlek rakt igenom :-)
Bästa dagen på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar